باتری ماگما - Magma


نمایندگی فروش باتری اتمی ماگما توسط امداد باتری

در صورت نیاز به باتری های اتمی ارزان با طول عمر بالا و یا مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

۸۶۹ ۶۵ ۸۸۸

۸۶۳ ۶۵ ۸۸۸

حتی در روز های تعطیل

در تمامی محصولات شرکت امداد باتری مشاوره ، ارسال و نصب رایگان و نیز تست دینام خودرو بصورت رایگان می باشد


باتری ماگما 

نام باتری: باتری ماگما

پیشنهاد امداد باتری به شما انتخاب  باتری مناسب اتمی  از خانواده شرکت اطلس ساخت کشور کره جنوبی می باشد،

به طور مثال باتری تایگر- جگوار - هانکوک - ماگما - پیتون و دیگر محصولات این شرکت.

این باتری ها نوع تقلبی در بازار ایران نداشته و همگی از لحاظ کیفیت و طول عمر دارای یک سطح می باشند.

محصولات شرکت اطلس جزو محصولات با کیفیت بازار مصرف شناخته شده اند.

ملاک ما جهت انتخاب این باتری ها تنها بروز بودن تاریخ تولید باتری از بین این محصولات می باشد.

 برای توضیحات بیشتر جهت انتخاب باتری مارک خوب و مناسب کلیک کنید.

باتری تایگر  _   باتری جکوار _ باتری ماگما _ باتری پایتون


CVT چیست؟

هنگامی که در یک خودرو در شرایط عادی راننده اقدام به تعویض دنده می‌کند، در گیربکس موجب درگیر شدن دو چرخ دنده با اندازه و تعداد دندانه‌هایمتفاوت

می‌شود که سبب بوجود آمدن ضریب دنده‌های گوناگون می‌شود و دور و گشتاور بر اساس این ضریب دنده از پیشرانه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این نحوه

درگیری چرخ دنده‌ها در جعبه دنده‌های دستی کاربرد دارد که در مدل‌های اتوماتیک این نسبت دنده‌ها توسط درگیر شدن خورشیدی و قفسه و سیاره‌ای و چرخ

دنده‌های رینگی بوجود می‌آید، اما در جعبه دنده‌های CVT دیگر خبری از چرخ دنده و خورشیدی و سیاره‌ای و... نسیت، بلکه اساس کار بر دوش دو پولی

ورودی (محرک) و پولی خروجی (متحرک) و یک تسمه لاستیکی یا فلزی برای ارتباط این دو با یکدیگر است. این نوع سیستم تبدیل و انتقال قدرت به

سرعت در حال رشد بوده و کارخانجاتی همچون رنو، نیسان، جنرال موتورز، فولکس واگن، میتسوبیشی و... در حال استفاده و تحقیق و توسعه این نوع سیستم

انتقال قدرت هستند.

اساس کار این سیستم همانطور که گفته شد بر مبنای دو پولی مخروطی شکل با سطحی شیب دار و یک تسمه ارتباط دهنده است که بر روی هر محور دو

پولی از دو صفحه متحرک زاویه دار تشکیل شده که توسط نیروی هیدرولیکی روغن یا نیروی گریز از مرکز به یکدیگر نزدیک یا از هم دور می‌شوند که

موجب تبدیل دور ورودی از پیشرانه می‌شوند. در پولی محرک ورودی نیرو از پیشرانه اگر دو صفحه به یکدیگر نزدیک شود، قطر پولی افزایش یافته و قطر

تمسه پیچیده شده به دور آن هم افزایش می‌یابد و در طرف دیگر با افزایش قطر پولی اول، صفحات پولی دوم از یکدیگر دور شده و قطر پولی باریک‌تر

می‌شود که سبب گشتاور خروجی کم و دور خروجی زیاد برای خودرو می‌شود و بلعکس اگر قطر پولی محرک باریک‌تر و قطر پولی متحرک بیشتر شود،

خودرو در لحظات اولیه حرکت قرار داشته و گشتاور خروجی بیشتر از دور خروجی می‌شود.

از مزایای استفاده از این سیستم هم می‌توان به کاهش مصرف سوخت تا 18 درصد نسبت به گیربکس‌های خودکار معمولی، انتقال روان‌تر و یکنواخت بدون

وقفه قدرت موتور، کارایی دینامیکی بالاتر، شتاب گیری بهتر، کارکرد دائمی موتور در بهینه‌ترین دور موتور، اشاره کرد.

*باتری خود را از ویترین انتخاب کنید*

تمامی محصولات اطلس

برای مشاوره رایگان و یا خرید باتری با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

۸۶۹ ۶۵ ۸۸۸

۸۶۳ ۶۵ ۸۸۸

پاسخ گویی 24 ساعته

هدیه ما به شما عزیزان مشاوره رایگان، ارسال و نصب رایگان و نیز تست دینام خودرو بصورت رایگان است

امکان پرداخت هزینه توسط دستگاه کارت خوان بیسیم پس ازانجام خدمات